ברוך הבא אל MC-IL
   ראשי    תמונות    בלוג    מקצבים לבעלי עודף משקל    English              
מידע
· מהם 5 המקצבים
· מי היא גבריאל רות'
· מי היא אביה רכס
· מפגשי אחד ואחת-מפגשים אישיים בסטודיו של אביה
· חמשת המקצבים לארגונים
· מקצבים ונרפאים מבפנים

שיעורים
· יוגה הום בני ציון-מרכבת הגוף
·  מפגשי תנועה -ארועים מיוחדים
· הרצליה-חמשת המקצבים

סדנאות
· פברואר 2024- סדנה בנאות סמדר
· מאי 2024 - סדנה במדבר
· יוני 2024 - מקצבים פוגשים כתיבה
· ספטמבר 2024 - צ'כיה

השקט שבלב-מסע מקצבים בין ורשה לביירות
12.11.12

ללב שלנו יש יכולת מרשימה להכיל אינסוף צבעים וקשת של יכולות, רגשות, זרימות ותדרים. חיבור של כל אותם צבעים ואינסוף אפשרויות דרך השפה הבלתי מילולית והעוצמתית של תנועת הגוף וחמשת המקצבים התקיים בהנחייתי בסוף השבע השני של נובמבר בורשה-פולין עם קבוצת משתתפים מרגשת במיוחד.

נענו את זרימת הלב , את עוצמתו, את חיפוש אומץ הלב, את היכולת האינסופית לאהוב את עצמינו ואת זרימת האהבה החוצה, את היכולת לטהר ולשחרר את ליבינו, את יכולת החיבור לשמחה ולבסוף את רגעי החסד והתפילה שלנו .

הרבה רגעים נוגעים, מרטיטים במיוחד היו שם בסדנה-3 ימים שנדמו כ3 שבועות. אינסוף רגעים של חיבור אנושי עמוק מלב אל לב. חקירה עמוקה עם זכוכית המגדלת של הגוף המתאפשרת מעצם התכוונות ונתינת תשומת לב עצומה לכל מה שנוכח בתנועת הגוף, בתנועת הנשימה ובתנועת המיכל של קבוצה המגיעה להניע ולחפש את צפונות הלב. נענו בקשב לתדר הלב האישי, לתדר הלב הקבוצתי עם המקצבים, עם מוזיקה וללא מוזיקה, בתיאטרון-תנועה, בזרימת צבעי הלב, תדרים של ריח ועוד.....

בטקס שבו כמעט סיימנו את הסדנה, הדלקנו כולנו נירות לתפילת הלב....הרטט בחדר היה מרגש במיוחד...כמעט לקוח מעולם אגדות של תיאטרון מכושף ...
הנר האחרון שהדלקתי היה לתפילת הלב האישי שלי לריפוי האדמה בה נענו....לשינוי התדר ולהעצמת החיבור המחודש האישי, המשפחתי והקולקטיבי לאדמה הספוגה בככ הרבה זכרונות.

ברקע היום האחרון של הסדנה שהיה יום העצמאות של פולין נשמעו קולות רמים של מפגינים משני קצוות הקשת הככ סימבולית של תנועת הלב-פשיסטים כנגד לוחמי החופש והדמוקרטיה של פולין-לוחמי החושך והאור , אלו השואפים לסגור את חופש הלב מול לוחמי הלב האמיץ והפתוח ,שחיפשו ברחובות העיר את דרכם .

סימבולי במיוחד היה מיפגש מיקרי- לא מקרי שלי כשעה לאחר הטקס הנ'ל- בסיום הסדנה עם איש יליד בירות שבלבנון המנהל מסעדה בורשה ומאד התרגש לשמוע שאני מישראל ומה אני עושה בורשה...פתח את זרועותיו חיבק אותי חיבוק חם ואוהב ואיחל לי , לו ולנו הרבה שלום ושקט בלב!
אמן!

מילות סיכום על סדנת השקט שבלב-ורשה-פולין-נובמבר 2012
אביה רכס-מנחת מיפגשי וסדנאות חמשת המקצבים


חזרה לרשימת הנושאים
הרשמה ויצירת קשר
· יצירת קשר
· נוהלי רישום וביטול
· חמשת המקצבים בFacebook
· אביה רכס בInstagram

חנות ותמונות
· תמונות

מידע נוסף ולינקים
· גבריאל רות'
· מקומות ומחוזות מומלצים

מאמרים
· חיים אחרים
· מסע לגרמניה
· שיעורי חמשת המקצבים - מהם ולמה לי


כל הזכויות שמורות לאתר חמשת המקצבים בישראל © 2024
Copyright © 2002-2024 MC5. All Rights Reserved
צור קשר