ברוך הבא אל MC-IL
   ראשי    תמונות    בלוג    מקצבים לבעלי עודף משקל    English              
מידע
· מהם 5 המקצבים
· מי היא גבריאל רות'
· מי היא אביה רכס
· מפגשי אחד ואחת-מפגשים אישיים בסטודיו של אביה
· חמשת המקצבים לארגונים
· מקצבים ונרפאים מבפנים

שיעורים
· יוגה הום בני ציון-מרכבת הגוף
·  מפגשי תנועה -ארועים מיוחדים
· הרצליה-חמשת המקצבים

סדנאות
· פברואר 2024- סדנה בנאות סמדר
· מאי 2024 - סדנה במדבר
· יוני 2024 - מקצבים פוגשים כתיבה
· ספטמבר 2024 - צ'כיה

מקצבים,גלים ומה שבינהם.....
04.07.11

מקצבים, גלים ומה שבינהם......

עוד מעט קט מסתיימת שנה נוספת של מקצבים עם אינסוף תנועות ,עומקים, קהלים, מפגשים מעצימים, תנודות, עליות , מורדות, התנסויות, הסתקרנויות ובדיקות.

כמו באוקינוס שיש בו אינסוף סוגי גלים,רוחות, סירות, אוניות וחיות מימיות כך גם באינסוף המפגשים והסדנאות שהנחיתי השנה פגשתי אוקינוס אינסופי של כל מכל.
הגלים שבתוכי הדהדו ונעו עם הגלים, הסירות והאוניות האנושיות ששטו במרחבים מגוונים , אינסופיים של מקצבים וימים.

פגשתי בשנה האחרונה משתתפים סקרנים, נבוכים, יודעי כל, מתמסרים, משתנים, זורמים ותופסים צורה חדשה של נוכחות והבעה עם הגוף שהיה כלוא כל כך הרבה שנים, מגלי יבשות חדשות, נאחזי יבשות קימות, ציפורים מיוחדות שהעזו לפרוס כנף מעל האוקינוס ולהתבונן על התבניות ודפוסי התעופה שלהן....
פגשתי משתתפים מזיעים שמגיעים גם ביום לוהט וחם ונעים את עצמם בגל מזיע ללא מזגן בהתמסרות מלאה.

מפגשים מרטיטים ומרגשים עם קהלים מיוחדים-אמהות שכולות שנעו פעם ראשונה אחרי שנים רבות של התכנסות עם אובדנם הבלתי מנחם ובאומץ רב הניעו את יגונן דרך תנועת המקצבים.
מפגש של תנועה עם משתתפים בעלי צרכים מיוחדים שהרטיטו את ליבי בהתמסרות המלאה שלהם עם המקצבים-נטו ללא כל המסכות שאנחנו פוגשים ביום יום...נשמות טהורות שצללו מיד לאוקינוס התנועה עם לב גדול ופתוח. כל כך הרבה ניתן ללמוד מנשמות יקרות אלו....כמה אנחנו מעמיסים על עצמינו ללא צורך במשחקי החיים האינסופיים שלנו.

תנועה של גל עם קהלים מעורבים-יהודים- ערבים שברגע שיש תנועה לאף אחד לא אכפת לא הלאום, הדת, הפוליטיקה ומי היה פה קודם. הריקוד הופך את האדם לבן אנוש שנע את הריקוד ואת הרקדן שבתוכו וזו הפוליטיקה האמיתית והמקסימה של האנושות והאנושיות הרוקדת את מהותה.

פגשתי יועצים ויועצות שהעזו לצאת מקופסאות ספינותיהם ולשייט במרחבי המקצבים ולשעה קלה לעזוב את המילים, מילים מילים שזורמות ללא הרף מגופם בעוד הגוף רק מחכה שם לדבר את דברו. ואז קרה גם הנס והגוף הסכים להתמסר בהתמסרות עוצמתית למפות של המקצבים ולרגע העולם ובעיקר האולם התרומם לגבהים ולעוצמה שטרם נצפתה במרחב שכזה.

עוד מעט קט...יוצאת למסע נוסף לפולין עם חמשת המקצבים-עוד מקום ואפשרות לריפוי, איחוי זכרונות, היסטוריה משותפת דרך תנועה, מקצבים והנעה של מנגינות הלב.

באהבה ותודה לכל הספינות ששטות בתוכי ודרכי, תודה לכל משתתפי הסדרות והסדנאות שהיו כגלים אינסופיים של שינוי-השראה, למידה, מקור העמקה והשתאות.

אביה רכס-יולי 2011



חזרה לרשימת הנושאים
הרשמה ויצירת קשר
· יצירת קשר
· נוהלי רישום וביטול
· חמשת המקצבים בFacebook
· אביה רכס בInstagram

חנות ותמונות
· תמונות

מידע נוסף ולינקים
· גבריאל רות'
· מקומות ומחוזות מומלצים

מאמרים
· חיים אחרים
· מסע לגרמניה
· שיעורי חמשת המקצבים - מהם ולמה לי


כל הזכויות שמורות לאתר חמשת המקצבים בישראל © 2024
Copyright © 2002-2024 MC5. All Rights Reserved
צור קשר